באמצעות משרדנו הוגשה בקשה לאישור תובענה ייצוגית כנגד חברת הוט – בגין אי קבלת מענה לתקלות ו/או שירותים ו/או קבלת מענה באיחור (מהמתחייב על פי הדין ו/או הסכמי ההתקשרות בין הצדדים) בין היתר בכל הנוגע לתיקון תקלות ו/או בגין אי ניתוק השירות ו/או בגין אי מתן שירותים אחרים.
במסגרת ניהול התיק, הושגה פשרה בין הצדדים כך שציבור הלקוחות יפוצה (שווי הפיצוי נאמד בלמעלה מ-7 מיליון ש”ח).
לקריאת הבקשה לאישור התובענה כייצוגית לחץ/י כאן
לקריאת פסק הדין המאשר את הסכם הפשרה לחץ/י כאן
לקריאת הסכם הפשרה לחץ/י כאן
no replies